Recent Posts

Wednesday 15 June 2011

Sim Music Playlist: Vintage French Music


Many people enjoy visiting the sims to simply sit and relax and listen to the music that we play on various parcels. We are often asked to share our streams.

Unfortunately we do not use streams, but rather share our personal collections through a tool we created ourselves. While we are not able to provide streams for you to enjoy in your own space, we're sharing our playlists here to make it easier for you to find the artists and songs through iTunes, Amazon, eMusic or another favourite music purchase site.

Here is the Vintage French Music that is currently playing in the Sirènes et Moineaux" pâtisserie on our Alchemy Immortalis sim:

ARTIST: Edith Piaf

Songs:
  • Adieu mon coeur
  • Avec ce soleil
  • Bal dans ma rue
  • Celui qui ne savait pas pleurer
  • C'est merveilleux
  • C'est toujours la même histoire
  • C'est un monsieur très distingué
  • C'était la moindre des choses
  • Correqu' et reguyer
  • Dans un bouge du vieux port
  • Entre Saint-Ouen et Clignancourt
  • Escales
  • Fais-moi valser
  • Il y avait
  • J'ai qu'à l'regarder
  • Je n'en connais pas la fin
  • J'entends la sirène
  • J'm'en fous pas mal
  • J'suis mordue
  • La fille et le chien
  • La petite boutique
  • Le chant des pirates
  • Le fanion de la légion
  • Le petit homme
  • Le vagabond
  • L'effet que tu m'fais
  • Les amants de Paris
  • Les deux rengaines
  • Les gars qui marchaient
  • L'homme à la moto
  • L'orgue des amoureux
  • Madeleine qui avait du coeur
  • Monsieur Saint-Pierre
  • Notre dame de Paris
  • Partance
  • Pleure pas
  • Qu'as-tu fait John?
  • Sérénade du pavé
  • Tu es partout
  • Un coin tout bleu
  • Un jeune homme chantait
  • Valse sans joie
  • Y'a pas d'printemps
  • Y'avait du soleil
  • C'Est Lui Que mon Coeur A Choisi
  • On Danse Sur Ma Chanson
  • C'était une histoire d'amour
  • Elle fréquentait la rue Pigalle
  • J'ai dansé avec l'amour
  • L'accordéoniste
  • Les mômes la cloche
  • Mon apéro
  • Mon legionnaire
  • Reste
  • C'est la moindre des choses
  • C'est toi le plus fort
  • De l'autre coté de la rue
  • Ding Din Don
  • Les hiboux
  • Simple comme bonjour
  • Sur une colline
  • Tout fout le camp
  • Va danser
  • Hymne à l'amour
  • Hymn To Love
  • La Vie En Rose
  • Le Brun Et Le Blond
  • Le Chasseur De L'Hotel
  • Le Grand Voyage Du Pauvre Negre
  • L'Homme Des Bars
  • Mon Coeur Est Au Coin D'Une Rue
  • Regarde Moi Toujours Comme Ça
  • Un Refrain Courait Dans La Rue

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More